تمام نا تمام من

ورود به 18 ماهگي...

1392/9/15 19:15
نویسنده : مامان فاطمه
116 بازدید
اشتراک گذاری
ابولفضلم....شيرمردم

 

                 ... ورودت به ۱۸ ماهگي مبارك...

           

 

بعضی وقت ها اتفاقات روزها و تاریخ ها را به یاد ماندنی میکند!..

در زندگی هر کس از این تاریخ ها زیاد است. ولی شاید در زندگی

یک مادر روزی که فرزندش متولد میشود زیباترین روزها باشد.

۲۶ هر ماه این اتفاق خوب را دوباره مرور میكنم...وسرشار ميشوم

 از شوق مادري..

         

 

پسركم..

 هرگز آن لحظه که برای اولین بار تو را در آغوشم نهادند فراموش

 نمیکنم

. هرگز آرامشی را که با در آغوش کشیدنت تجربه کردم فراموش

 نمیکنم.

 

 الان که دارم برایت مینویسم تو در کنارم خوابیده ای. آنقدر زیبا  و

آرام که از نگاه کردنت سیر نمیشوم. پسرم دوست دارم  همیشه

روحت  معصومیت کودکی را حفظ کند.

 

عزیزم، . امیدوارم در راه پر پیچ و خم زندگی هميشه با احتیاط
 
 قدم برداری. هیچ وقت  بدون فکر در مسیری قدم نگذاري.....
 

هر گاه حس کردی راه را گم کرده ای چشمانت را ببند  راهی را

خواهی دید که از قلبت به سوی خدا میرود. در آن مسیر هرگز گم

نمیشوی.

 من از تو میخواهم پرواز کردن را بیاموزی چون حتی وقتی به بن

بست میرسی را ه آسمان باز است .

 

 

درباره وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)